naslovna

Digitalna radionica o programu „Civic Europe Idea Challenge”

Dana 28.05.2020. Hrvatski savez udruga cerebralne i dječje paralize sudjelovao je na Digitalnoj radionici o programu „Modeli unutarnjeg i vanjskog vrednovanja djelovanja / programa organizacija civilnoga društva“ Udruge za razvoj civilnog društva SMART. Radionicu je organizirala i provela Udruga za razvoj civilnog društva SMART. SMART je tim angažiranih i iskusnih ljudi koji dijele znanje za bolji rad ostalih udruga, a predstavlja i trenersko-konzultantsku organizaciju u području menadžmenta neprofitnih organizacija. U svakom slučaju, SMART je udruga za udruge.

Radionica je zbog kompletne situacije s ograničenjem održavanja društvenih događanja poradi COVID-19 virusa održana putem ZOOM cloud platforme. Radionica je započela u 09:00 sati uz planirano trajanje od okvirno 3 sata koje je nešto prolongirano uslijed ukazane potrebe. Cilj online radionice bio je upoznati sudionike s modelima unutarnjeg i vanjskog vrednovanja djelovanja / programa organizacija civilnoga društva. Radionicu su vodili Tamara Fabac i Igor Bajok iz Udruge SMART.

Monitoring (praćenje provedbe projekata) je važan dio projektnog ciklusa. Proces praćenja pomaže i davaocima i korisnicima pomoći da provjere odvija li se projekt prema planu. To je sustavno i kontinuirano prikupljanje, analiza i korištenje informacija potrebnih u procesu upravljanja i donošenja odluka u okviru projekta.

Postupak evaluacije projekta ima za cilj pružiti procjenu, na sustavan i objektivan način, projekta, programa ili politika u tijeku njihove provedbe, kao i njihov dizajn, provedbu i rezultate. Cilj je ovog postupka mjeriti relevantnost postignutih ciljeva, uključujući učinkovitost, efikasnost i održivost projekta.

Po završetku radionice polaznici su iskazali zadovoljstvo primljenim informacijama te upoznavanjem s „Modelima unutarnjeg i vanjskog vrednovanja djelovanja / programa organizacija civilnoga društva“. Polaznici su svoja iskustva mogli iskazati putem on-line evaluacijskog obrasca kojeg su popunili po završetku radionice. Voditelji radionice prikazali su sadržaj na jasan i zanimljiv način uz mogućnost aktivnog sudjelovanja i mogućnost učenja.