

HSUCDP je sudjelovao u Pilot Programu ‘Potencijali zajednice’ usmjeren obrazovanju kreatora/-ica promjena u okviru IMPACT: Euro-mediteranske ustanove za obrazovanje u području filantropije i društvenog razvoja održanoj u digitalnom okruženju od 18. do 29. siječnja 2021. godine uz sudjelovanje međunarodnih profesora – stručnjaka za društveno-ekonomski razvoj i razvoj lokalnih zajednica.
Program je pobudio izniman interes sudionika; predstavnika različitih udruga i organizacija civilnog društva, predstavnike ustanova, gradova i zaklada. Tijekom trajanja Programa pružene su informacije koje su obuhvaćale i isticale važnost unaprjeđivanja rada i zajednice u kojoj živimo, pronalaženje kreativnih rješenja, potrebi umrežavanja i novih znanja koje iz toga proizlaze stavljajući ljude i zajednice u središte. U dijelu Programa koji je bio posvećen socijalnom poduzetništvu govorilo se o faktorima koji su važni za postojanje društvenog poduzetništva, potrebnim formalnim i neformalnim kompetencijama, novom setu znanja, ali i rizicima koji utječu na rad. Istaknuta je važnost utjecaja na potrebe zajednice, ne samo na članove. Sudionici su također upoznati s osnovnim elementima marketinga koji uključuje osmišljavanje identiteta za postavljanje ideja/organizacija/proizvoda, pozicioniranje te druge skupove aktivnosti važne u marketingu. Posebnu pažnju privukla je i tema koja je govorila o upravljanju i mjerenju utjecaja, teoriji promjena u organizacijama, kako unaprijediti rad, strategijama komunikacija te načelima koja su važna za svaku organizaciju. Također, sudionicima su prikazani primjeri inovacija u kontekstu promjena odnosno inovativni pristupi rješavanja i potrebni timovi u kontekstu boljih usluga i proizvoda u zajednici. Završni dio Programa bio je posvećen temi koja se odnosila na mobilizaciju resursa, načelima i alatima, izgradnji kapaciteta i mapiranju dionika. Još jednom je istaknuta važnost svrhe svake organizacije kao bitne pretpostavke, izgradnja odnosa sa dionicima, vrijednosti i načela te rezultati rada.
Predavači:- Community Building
-
Social Economy
Egidio Formilan + Elena Badeanschi, Federazione Trentina della Cooperazione (Italy)
- Marketing
Prof Josko Brakus, Leeds University Business School (UK/Croatia)
- Impact Management
Gabrielle Habberton, Relativ Group (South Africa)
- Innovation for Impact
Dr Colin + Gabrielle Habberton, Relativ Group (South Africa)
- Resource Mobilisation + Academy Wrap Session