Okrugli stol održan je povodom obilježavanja Nacionalnog dana osoba s cerebralnom paralizom koji se već 21 godinu za redom obilježava 5. svibnja. Ovu značajnu temu popratio je dobar interes sudionika iz raznovrsnih javnih i državnih institucija, predstavnika udruga, mladih osoba s cerebralnom paralizom koji su u tijeku obrazovanja kao i starijih osoba s cerebralnom paralizom koji su svoje obrazovanje završili. Sudionicima se nakon uvodnog dijela Tomislava Velića, predsjednika Saveza; obratila i Pravobraniteljica za osobe s invaliditetom Anka Slonjšak koja je naglasila koliko je obrazovanje važno za osobe s cerebralnom paralizom za aktivno uključivanje u zajednicu. Također, istaknula je da je danas obrazovanje ipak pristupačnije i dostupnije, ali da je nužno potrebno i nadalje raditi na razvoju uključivog obrazovanja. Spomenula je i važnost pomoćne tehnologije kao dio uključivog obrazovanja s čime su bili suglasni i drugi predavači. Ispred Saveza uvodno izlaganje održala je Mirjana Markovinović, izvršna direktorica koja je objedinila relevantne podatke o osobama s cerebralnom paralizom koji se odnose na školovanje, zapošljavanje i probleme s kojima se još uvijek suočavaju na putu obrazovanja, istaknula važnost uključivog obrazovanja i razvoja novih vještina za tržište rada te upoznala sa smjernicama i važnim dokumentima koji imaju i imat će utjecaj na obrazovanje i osobe s cerebralnom paralizom u Hrvatskoj sve do 2030. godine. Dora Bašić ispred Udruge Loco-Moto iz Slavonskog Broda svojim izlaganjem pod nazivom Obrazovanje prije i sada – Usporedba školovanja s pomoćnikom u nastavi i bez njega – prednosti i nedostaci ukazala je upravo na bitne činjenice, ali i važnost educiranja pomoćnika u nastavi kao i nastavnika u školama. Pedagoginja iz Dječjeg vrtića iz Matulja, Kolinda Vučinić podijelila je svoje iskustvo i održala izlaganje na temu Stanje i perspektive djece rane i predškolske dobi s motoričkim teškoćama. O inkluziji i integraciji govorila je učiteljica razredne nastave iz OŠ Vukomerec iz Zagreba, ujedno i majka mladića s cerebralnom paralizom Ljiljana Vugrinec čije izlaganje je nosilo naziv Inkluzivno obrazovanje i uspješnost integracije djece s cerebralnom paralizom u osnovne škole. Kristina Kojić Pavin, nastavnica iz Ekonomsko-birotehničke i trgovačke škola iz Zadra dala je pregled obrazovanja na primjeru svog učenika s cerebralnom paralizom te održala izlaganje pod naslovom Ostvarivanje obrazovnih ishoda kod učenika s cerebralnom paralizom. S vrlo korisnim informacijama za buduće studente sudionike je upoznala Sanja Krznarić iz Udruge Zamisli koja je govorila o preduvjetima i koju vrstu podrške mogu dobiti studenti s invaliditetom dok je Ivona Šeparović istaknula svoje osobno iskustvo kroz studiranje. Maja Latinčić iz Petrinje i Jasna Skopljak iz Rijeke sa sudionicima su podijelile svoja osobna iskustva na put obrazovanja te daljnjim koracima nužnim za obrazovanje i zapošljavanje. Svoja iskustva sa sudionicima su podijelili i Neven Jurina Tomić ujedno i moderator okruglog stola, Mara Jurković iz Ploča, Branko Knežević iz Zagreba i Vedran Grozdanić iz Rijeke. Na kraju okruglog stola sudionici su ispunili evaluacijski upitnik te izrazili interes za nastavkom sudjelovanja u aktivnostima u organizaciji Hrvatskog saveza udruga cerebralne i dječje paralize.